Recenzia Barnes & Noble Nook Simple Stlačte WiFi
0 (0)

popis:

Hardware

Prvá vec, ktorá upúta vašu pozornosť - ako dobre padne do ruky - prístroj, ktorý je navrhnutý tak, aby pohodlne držať. Kút je hrúbka 0,47 palcov (11,9 mm), zadný panel je konkávne, s prehlbujúcou sa nachádza na obvode. Veľkosť zariadenia je 6,5 x 5 palcov (16,5 x12, 7 cm).

Prístroj nemá žiadne fyzické klávesnice - iba na obrazovke a rámu. V tvare gombíka, "n" pod dopĺňa dotykový príkaz a aktivuje paneli nástrojov v dolnej časti. Celkom šesť tlačidiel na tele, okrem tlačidla "n" - štyri kľúče v podobe liniek na oboch stranách obrazovky a tlačidlo napájania na zadnom paneli.

Na kút 2 GB internej pamäte, a je tu aj slot microSD, pre rozšírenie kapacity až 32 GB Okrem úložisko cloud služieb spoločnosti - viac než dosť vážny čítanie. Ako sa k reklamovanej životnosti batérie - teraz ". Až dvoch mesiacov" V každom prípade, budete sa starať o batériu v dlhých cestách.

Vnútri bije srdce TIOMAP 3 procesor s frekvenciou 800 MHz. Stiahnite si, prehliadanie PDF dokumentov, otáčanie stránok - a funguje to celkom rýchlo. V súčasnej dobe existuje iba verzia WiFi, ktorý dáva nejaké tromfy, napríklad zariadení s Amazon schopnosťou 3G.

Zobraziť

Displej je vyrobený z technológií Pearl E Ink, ktorý sa stal štandardom v priemysle, zariadení, a takmer všetci hlavní hráči - Amazon, Sony a Kobo - to všetko ponúkajú aspoň jedno zariadenie s touto technológiou. Dokumenty, ktoré sú v pôvodnej farbe, prístroj nebude displej s najvyšším kontrastom a čistotou, na rozdiel od čiernej a bielej, alebo text. Listovať stránkami na rýchlosti nového Nook je veľmi rýchly, na rovnakej čitateľovi často potrebujú celú obrazovku len aktualizujú každú pol tucta alebo tak stránky togo.Odnim hlavné aktualizácie je tu pridanie infračervenej technológie Neonode zforce, sľubný dotykové obrazovky rozhranie rozmazanie hranice medzi používaním elektronické a papierové knihy. Infračervená technológia je zabudovaná do prístroja, skôr než na obrazovke sám, takže kontrast trpí. zforce docela citlivý, posúvanie ľahký dotyk. Prístroj je možné ovládať iba jednou rukou čítanie, ale tu je navigačné menu, stále vyžadujú dva. Pretože technológia je založená na infračervenom, nemusíte sa dotknúť displeja priamo prstami - to možno vykonať pomocou pera, alebo rukavicu, keď je ulica holodno.Programmnoe softvér

Vrcholom programu je domovská stránka, k dosiahnutiu ktorá vždy vyžaduje pár kliknutí. Na zobrazenie stránky, na ktorej stránke ste na posledné tri súbory na stiahnutie a zoznam kníh, ktoré popisujú svojich priateľov. Panel nástrojov v hornej časti obrazovky zobrazuje výdrž batérie, silu signálu WiFi, počet nových správ od priateľov, a knihu ikonu, ktorá vás zavedie späť na stránku, ktorú čítali v poslednej dobe. Stlačením tlačidla "n", objaví sa panel nástrojov, ktorý tiež zobrazuje knižnicu, nakupovanie, vyhľadávanie a nastroyki.Napravlennost zariadení je veľmi úzky - čítanie na obrazovke v hlavnom texte, je váš postup zobrazený v spodnej časti. Kliknutím na odkaz "Prejsť na" v paneli nástrojov môžete získať na každej vybranej stránky knihy. Text je úplne prispôsobiteľné, sedem veľkostí, šesť štýlov a niekoľko ďalších možností. Stlačením tlačidla "Nastavenie" Vydavateľ Pokánie zmeny.

Držte prst dole na texte, môžete call opcie, kde užívateľ môže pridať poznámky, vyhľadávať slová pomocou vstavaného slovníka Merriam-Webster a zdieľať okamihy s priateľmi. Vyberte text trochu tugovat pre infračervenú dotykovú obrazovku a snaží sa zdieľať to, čo alebo úryvku textu môže byť neznesiteľný. Podiel citácie môžu byť vo vašom zozname priateľov prostredníctvom sociálnych sietí Facebook alebo Twitter.FotoEto jeden z mála sociálnych funkcií, ktoré ponúka zariadením. Tieto veci sú pre mnohých môže byť odvádza pozornosť od hlavného úlohy čítania, ale Barnes Noble porovnáva skúsenosti čítanie kníh v skupine, pomocou bezdrôtovej technológie zariadenia, aby sa čítaním naozaj sociálne orientované. Môžete poslať odporúčania priateľom a požičiavať si knihy. Správy odoslané na obrazovke virtuálnej klávesnici, čo je obzvlášť ľahká a nie je úplne optimalizovaný pre aktuálne obchode dotykové ustroystva.Vstroenny uzkonapravlen, ktorá vám umožní vyhľadávať kníh, časopisov a novín, alebo si prezrite zoznamy Barnes Noble, na základe predchádzajúcich nákupov. Predám knihy sa odohráva v niekoľkých málo kliknutí. Po stiahnutí, objaví sa vo vašej knižnici a na hlavnej stránke.

Môžete tiež pretiahnuť obsah z počítača do zariadenia, v ideálnom prípade v prípade PDF súborov, ale funkcie práca s nimi Nook sklamaním. Aj nepríjemné je skutočnosť, že pri čítaní PDF zariadení opakovane, že by úplne zastaví, vyžadujúce tvrdý reset.

Zistenie

Nový Nook pridáva viac príležitostí k návratu do jednoduchého procesu čítania, ktorý je neprítomný v tabletkách, ako je iPad a Nook Color. Všetky nové funkcie prispievajú k, skôr než odvádzať pozornosť od účelu čítania. Podujatia sa točí výhradne okolo čítanie - Ak hľadáte miesto na hrať slov s priateľmi, potom nie ste hľadáte tam.Promyshlennost - s výnimkou Sony - zrejme usadil na cenu pre elektronické knihy na $ 139, a to sa hodí kút, predaj náklady, ako Kindle, a 10 dolárov viac než 1 GB Kobo. Prístroj má stále nejaké chyby, senzorová technológia ponecháva veľa byť požadovaný, a Podvisanie spochybňuje celkovú stabilitu. Jedná sa o skvelý prístroj pre ľahké čítanie, a kút je jeho hlavné funkcie dobre.

2011/08/07 07:37
príbuzný:
© 2011-2024 mob-core.com  |