Recenze Barnes & Noble Nook Simple Stiskněte WiFi
0 (0)

Pozor, aplikace není kompatibilní s vybraným zařízením pro Spice Mi-438 Stellar Glide

popis:

Hardware

První věc, která upoutá vaši pozornost - jak dobře padne do ruky - přístroj, který je navržen tak, aby pohodlně držet. Kout je tloušťka 0,47 palců (11,9 mm), zadní panel je konkávní, s prohlubující se nachází na obvodu. Velikost zařízení je 6,5 x 5 palců (16,5 x12, 7 cm).

Přístroj nemá žádné fyzické klávesnice - pouze na obrazovce a rámu. Ve tvaru knoflíku, "n" pod doplňuje dotykový příkaz a aktivuje panelu nástrojů v dolní části. Celkem šest tlačítek na těle, kromě tlačítka "n" - čtyři klíče v podobě linek na obou stranách obrazovky a tlačítko napájení na zadním panelu.

Na kout 2 GB interní paměti, a je zde také slot microSD, pro rozšíření kapacity až 32 GB Kromě úložiště cloud služeb společnosti - více než dost vážný čtení. Jak se k reklamované životnosti baterie - nyní ". Až dvou měsíců" V každém případě, budete se starat o baterii v dlouhých cestách.

Uvnitř bije srdce TIOMAP 3 procesor s frekvencí 800 MHz. Stáhněte si, prohlížení PDF dokumentů, otáčení stránek - a funguje to docela rychle. V současné době existuje pouze verze WiFi, který dává nějaké trumfy, například zařízení s Amazon schopností 3G.

Zobrazit

Displej je vyroben z technologií Pearl E Ink, který se stal standardem v průmyslu, zařízení, a téměř všichni hlavní hráči - Amazon, Sony a Kobo - to vše nabízejí alespoň jedno zařízení s touto technologií. Dokumenty, které jsou v původní barvě, přístroj nebude displej s nejvyšším kontrastem a čistotou, na rozdíl od černé a bílé, nebo text. Listovat stránkami na rychlosti nového Nook je velmi rychlý, na stejné čtenáři často potřebují celou obrazovku pouze aktualizují každou půl tuctu nebo tak stránky togo.Odnim hlavní aktualizace je zde přidání infračervené technologie Neonode zforce, slibný dotykové obrazovky rozhraní rozmazání hranice mezi používáním elektronické a papírové knihy. Infračervená technologie je zabudována do přístroje, spíše než na obrazovce sám, takže kontrast trpí. zforce docela citlivý, posouvání lehký dotyk. Přístroj lze ovládat pouze jednou rukou čtení, ale tady je navigační menu, stále vyžadují dva. Protože technologie je založena na infračerveném, nemusíte se dotknout displeje přímo prsty - to lze provést pomocí pera, nebo rukavici, když je ulice holodno.Programmnoe software

Vrcholem programu je domovská stránka, k dosažení která vždy vyžaduje pár kliknutí. Na zobrazení stránky, na které stránce jste na poslední tři soubory ke stažení a seznam knih, které popisují své přátele. Panel nástrojů v horní části obrazovky zobrazuje výdrž baterie, sílu signálu WiFi, počet nových zpráv od přátel, a knihu ikonu, která vás zavede zpět na stránku, kterou četli v poslední době. Stisknutím tlačítka "n", objeví se panel nástrojů, který také zobrazuje knihovnu, nakupování, vyhledávání a nastroyki.Napravlennost zařízení je velmi úzký - čtení na obrazovce v hlavním textu, je váš postup zobrazen ve spodní části. Kliknutím na odkaz "Přejít na" v panelu nástrojů můžete získat na každé vybrané stránky knihy. Text je zcela přizpůsobitelné, sedm velikostí, šest stylů a několik dalších možností. Stisknutím tlačítka "Nastavení" Vydavatel Pokání změny.

Držte prst dolů na textu, můžete call opce, kde uživatel může přidat poznámky, vyhledávat slova pomocí vestavěného slovníku Merriam-Webster a sdílet okamžiky s přáteli. Vyberte text trochu tugovat pro infračervenou dotykovou obrazovku a snaží se sdílet to, co nebo úryvku textu může být nesnesitelný. Podíl citace mohou být ve vašem seznamu přátel prostřednictvím sociálních sítí Facebook nebo Twitter.FotoEto jeden z mála sociálních funkcí, které nabízí zařízením. Tyto věci jsou pro mnohé může být odvádí pozornost od hlavního úkolu čtení, ale Barnes Noble porovnává zkušenosti čtení knih ve skupině, pomocí bezdrátové technologie zařízení, aby se čtením opravdu sociálně orientované. Můžete poslat doporučení přátelům a půjčovat si knihy. Zprávy odeslány na obrazovce virtuální klávesnici, což je obzvláště lehká a není zcela optimalizován pro aktuální obchodě dotykové ustroystva.Vstroenny uzkonapravlen, která vám umožní vyhledávat knih, časopisů a novin, nebo si prohlédněte seznamy Barnes Noble, na základě předchozích nákupů. Prodám knihy se odehrává v několika málo kliknutí. Po stažení, objeví se ve vaší knihovně a na hlavní stránce.

Můžete také přetáhnout obsah z počítače do zařízení, v ideálním případě v případě PDF souborů, ale funkce práce s nimi Nook zklamáním. I nepříjemné je skutečnost, že při čtení PDF zařízení opakovaně, že by zcela zastaví, vyžadující tvrdý reset.

Zjištění

Nový Nook přidává více příležitostí k návratu do jednoduchého procesu čtení, který je nepřítomný v tabletách, jako je iPad a Nook Color. Všechny nové funkce přispívají k, spíše než odvádět pozornost od účelu čtení. Společenské akce se točí výhradně kolem čtení - Pokud hledáte místo k hrát slov s přáteli, pak nejste hledáte tam.Promyshlennost - s výjimkou Sony - zřejmě usadil na cenu pro elektronické knihy na $ 139, a to se hodí kout, prodej náklady, jako Kindle, a 10 dolarů více než 1 GB Kobo. Přístroj má stále nějaké chyby, senzorová technologie ponechává hodně být požadovaný, a Podvisanie zpochybňuje celkovou stabilitu. Jedná se o skvělý přístroj pro snadné čtení, a kout je jeho hlavní funkce dobře.

Recenze Barnes & Noble Nook Simple Stiskněte WiFi pro Spice Mi-438 Stellar Glide

2011/08/07 07:37

Spice Mi-438 Stellar Glide verze: Android 4.2 (Jelly Bean)