Recenze HTC Desire
0 (0)

Recenze HTC Desire

popis:

Přehled
Na první pohled HTC Desire zaujme obrovské, jasné a kontrastní tento stav, jasný displej s živými barvami a úhlopříčkou 3,7 palce. Qualcomm Snapdragon procesor 1 GHz, výkon dělá HTC Desire provádět více úkolů najednou. Budete mít možnost přepínat mezi různými aplikacemi bez zpoždění a problémů. Uživatelsky příjemné rozhraní HTC Sense vám pomůže snadno ovládat tento výkonný smartphone.

Ať je to vaše

HTC Desire je vyroben tak, aby se přizpůsobily vašemu způsobu života - kontakty, vaše zájmy, svou zábavu. S pomocí mnoha widgetů HTC Sense můžete vyplnit obrazovku smartphone, který je důležité a zajímavé pro vás.
Například, pokud jste sportovní fanoušek, nebo jen chcete být vždy aktuální, máte k žádosti o "News". Tento widget vám umožní snadno vybírat své zajímavé články z celého síti. Vytvořte si svůj vlastní zpravodajský kanál z obrovský výběr kanálů, top blogy, zprávy a sportovní stránky. Nebo jednoduše se k odběru novinek po přihlášení klíčových slov, které vás zajímají.

Zůstaň nablízku

HTC Desire vám pomůže zůstat v kontaktu s různými skupinami svých přátel, příbuzných a kolegů. Aktualizovaný widgetu "kontakt" umožňuje tebeprosmatrivat kompletní informace o konkrétní skupině kdykoliv. Se stejnou lehkostí, můžete volat na celou skupinu, nebo poslat zprávu všem dopisu. Například, pokud v okamžiku, kdy máte zájem pouze o své kolegy, pak se výběr této skupiny, můžete snadno ihned
Udržujte si přehled o veškeré komunikaci s nimi (SMS, hovory, mail, sociální sítě), na jedné obrazovce.
HTC Desire zjednodušuje přístup k sociálním sítím. U potoka aplikace Friend je celá aktivita vašich přátel na sociálních sítích (jako jsou Facebook ®, Twitter ™ a Flickr ™) zobrazeny v jediném proudu. Chcete se rychle sdílet své myšlenky se všemi přáteli najednou? V aplikaci Friend Stream mít možnost zveřejnit zápis do Facebook a Twitter současně.

Objev nečekané

HTC Desire - je velký displej, blesk, rychlý procesor a velkou rozhraní. Ale to není všechno. Tento smartphone se skrývá hodně malé, ale příjemné překvapení, které na vás udělá dojem. Například, snadný přístup k některé z obrazovek rozhraní s možností rychle zobrazit malou verzi své. Nebo taktní tón pro příchozí hovory, které automaticky získává klidnější, jakmile budete mít smartphone v ruce.
Nyní můžete dokonce používat telefon pro práci s chráněnými daty. HTC Desire podporuje Exchange bezpečnostní politiky, jako je ochrana heslem a vzdálené správy dat. Například se můžete snadno připojit k celosvětové základní adresa vaší společnosti, pokud jste potřebovali adresu osoby, která není ve vašem osobním seznamu kontaktů. Také si můžete nastavit stav Mimo kancelář ("mimo kancelář"), přímo z vašeho smartfona.HTC Touha prostě jsou určena k pohybu po síti. Velikost obrazovky je optimální pro mobilní internet, a super-jasné obrazovce s vysokým rozlišením zobrazí obsah stránek dosáhnout dokonalé ostrosti. Měřítko stránky lze měnit pouze snížením a šíření prsty. Jakýkoli text, automaticky měřítku na celou obrazovku, takže si nemusíte znovu vedl jeho prsty na levé straně a vpravo.Blagodarya podporou Adobe ® Flash ® Jste nekonečné množství video a obsahu hry. A jít do Wikipedie o pomoc, nebo přeložit text do jiného jazyka pomocí Google překladatel-, stačí kliknout na text a držte ho několik vteřin.

Recenze HTC Desire

2011/04/17 13:32
příbuzný: